Panaszkezelés

 

A CIG Pannónia számára ügyfeleinek elégedettsége kiemelt jelentőséggel bír, így minden tekintetben törekszünk rá, hogy ügyfeleink visszajelzésének figyelembevételével folyamatainkat, szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesszük. Amennyiben a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozóan panasszal kíván élni, az alábbi elérhetőségeken teheti meg:

  • személyesen írásban vagy szóban a Biztosító Ügyfélszolgálatán nyitvatartási időben; 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11. Népliget Center Irodaház, B épület földszint,
  • elektronikus levélben az panasz@cig.eu e-mail címre küldött üzenetben. (Amennyiben adatkezeléssel kapcsolatos panasza van, vagy adatkezeléssel kapcsolatos érintetti jogot kíván érvényesíteni, azt a jog@cig.eu e-mail címre küldött üzenetben teheti meg. Társaságunk adatkezelésével kapcsolatos részletes információt itt talál.)
  • telefonon: +36 1 / 5 100 200 telefonszámon, nyitvatartási időben,
  • telefaxon: +36 1 / 247 2021 fax számra küldött telefax útján,
  • postai úton: a 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11., B épület címre, vagy 1476 Budapest, Pf. 325. postafiók címre küldött levél útján,
  • CIG Pannónia Ügyfélportál felületén a chat funkció alkalmazásával, nyitvatartási időben.


Ügyfélszolgálat nyitva tartási ideje:

NapÜgyfélfogadás
Hétfő08:00 – 16:00
Kedd08:00 – 16:00
Szerda08:00 – 16:00
Csütörtök08:00 – 20:00
Péntek08:00 – 16:00


A panaszbeadványokon címzettként kérjük feltüntetni a Panaszkezelés megnevezést is.

Panaszát a jogszabályi előírásoknak megfelelően, a közlést követő 30 napon belül válaszoljuk meg.
A panaszkezelési eljárás során Önnek joga van eljárni meghatalmazott útján is. A meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni. Kérjük, használja meghatalmazás mintánkat, amelyet letölthet itt.
Amennyiben saját meghatalmazás mintát használ, kérjük, olvassa el előzetesen a meghatalmazások formai és tartalmi követelményeiről szóló tájékoztatónkat

A Panaszkezeléssel kapcsolatos további tudnivalókat megismerheti a Panaszkezelési Szabályzatból, melyet egyrészt letölthet itt, másrészt megtekintheti azt Társaságunk a székhelyén (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11. Népliget Center Irodaház, B épület földszint) működő Ügyfélszolgálaton is.

Ha további kérdése merülne fel, kérjük, látogasson el az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ honlapjára, és tekintse meg az ott elérhető tájékoztatókat: http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem

Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint Társaságunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit:

Magyar Nemzeti Bank
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Ügyfélszolgálat: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777

Telefonszám: 06 80 203 776
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Nyomtatványok elérhetősége: www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz

Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172
Telefonszám: 06 80 203 776
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Nyomtatványok elérhetősége: www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz

Online vitarendezés

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányul. A platform nem alkalmazható olyan vitákra, amelyek a nem internetes (offline) úton létrejött szerződésekre vonatkoznak, illetve nem fogyasztó részéről merülnek fel.
A fogyasztó az online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a Pénzügyi Békéltető Testületnél. http://ec.europa.eu/odr
A platform felhasználói útmutatói itt érhetők el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/

 

A panaszbejelentéshez kapcsolódó nyomtatványainkat itt találja:

Panaszkezelési Szabályzat
Panaszbejelentő nyomtatvány
Meghatalmazás 
Tájékoztató a meghatalmazások tartalmi és formai követelményeiről
Formanyomtatványok MNB-hez történő fogyasztóvédelmi panasz benyújtásához: www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz


Weboldalunkon sütiket használunk látogatónk minél magasabb színvonalú kiszolgálása és az oldalon végzett tevékenységek nyomon követése érdekében. A sütikről további információkat itt talál: Cookie szabályzat