> Főoldal | Karrier

Karrier

Ügyféltámogatási referens


 

Cégünk egy fiatal, gyorsan fejlődő magyar biztosítótársaság. Bővülő ügyfélszolgálati csapatunkba keressük új kollégánkat

Ügyféltámogatási referens

pozícióba, III. ker. Flórián téri irodaházunkba.


Mit kínálunk?

  • Stabil, hosszútávú munkahelyet
  • Kulturált munkakörnyezetet
  • Folyamatos szakmai fejlődést profi csapatunk tagjaként
  • Támogató, közvetlen munkatársakat, igazi csapatmunkát
  • Versenyképes, több elemű juttatási csomagot

Milyen feladatok várnak az új kollégánkra?

  • Az ügyfeleket teljes körűen fogod kiszolgálni, érkezzen a megkeresés akár telefonon, személyesen, e-mailen, vagy postai úton,
  • Nincs olyan, amire nem létezik megoldás, ezért a Te feladatod lesz az ügyfelek kérdéseit, kéréseit saját hatáskörben megválaszolni, az ehhez szükséges adminisztrációval együtt,
  • Amennyiben szükséges, a társterületekkel együtt fogod kidolgozni a szervezet és az ügyfél számára legmegfelelőbb megoldásokat, 
  • Az idő múlásával a szakmai fejlődéseddel párhuzamosan egyre összetettebb problémákat fogsz megoldani, egyre felelősségteljesebb feladatokat fogunk Rád bízni – rajtad áll, hogy mikor. 
  • Amivel nem kell foglalkoznod, az az értékesítés. Ezt a tevékenységet szervezetünk profi értékesítési csapata látja el.

Várjuk jelentkezésedet, amennyiben:

  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel, diplomások előnyben,
  • ügyfélkiszolgálási területen van már tapasztalatod, ha biztosítási tapasztalatod is van, az előnyt jelent,
  • nyitott vagy az új információk befogadására,
  • empatikusan, türelmesen, kiemelkedően udvariasan kommunikálsz,
  • nem okoz gondot számodra egyszerre gyorsan és precízen dolgozni,
  • innovatív gondolkodásmód, gyors tanulási készség és hatékony problémakezelés jellemez,

Jelentkezés:

Kérjük, hogy fényképes, szakmai önéletrajzod és motivációs leveled az alábbi címre küldd: toborzas@cig.eu

Az állásra ezen űrlap kitöltésével jelentkezhet!

Új dokumentum feltöltése