Lakásbiztosítás - Kárbejelentés

Kárbejelentés CIG Pannónia LakóTárs lakásbiztosítás esetén


Tisztelt Ügyfelünk!

Az Ön ingatlanában bekövetkezett káresemény során legfontosabb teendője mindenek előtt az emberélet védelme. Kérjük, győződjön meg a személyek biztonságáról, szükség esetén azonnal értesítse a mentőket (104), a tűzoltóságot (105), a rendőrséget (107), vagy hívja a 112-es központi segélyhívó számot!

 

Ha Ön rendelkezik CIG Pannónia LakóTárs lakásbiztosítással és lakóingatlanát vagy személyes vagyontárgyait kár érte, az alábbiakban tudja bejelenteni az eseményt és elindítani a kárrendezési folyamatot.

Kérjük, hogy a kárt az észleléstől számított 5 munkanapon belül (felelősségi károk esetén a tudomására jutástól számított 30 napon belül) jelentse be Biztosítónk felé!

 

Tisztelt Ügyfelünk!

A kárbejelentő felületünk technikai hibájából adódóan a 2023.01.01 és 2023.02.08. között a weboldalunkon bejelentett károk esetén előfordulhat, hogy azok nem érkeznek be Társaságunkhoz hiánytalanul. Amennyiben ebben az időszakban jelentett be kárt az oldalunkon és még nem kapott visszajelzést, kérjük ismételje meg a kárbejelentést a lakaskar@cig.eu e-mail címen.

 

KÁRESEMÉNY BEJELENTÉSÉHEZ KÉRJÜK, TÖLTSE KI AZ ALÁBBI ADATLAPOT

A *-gal megjelölt adatmezők kitöltése kötelező

Levelezési címe

Káresemény helye

{{fileStatusObject.file.name }}
{{fileStatusObject.file.name }} feltöltése folyamatban...
{{fileStatusObject.file.name }} feltöltése sikeres!
{{fileStatusObject.errorMessage}}
Maximum 5 fájl feltöltése a megengedett!
{{serverSideErrors.captchaError}}
Kérjük, pipálja be a "Nem vagyok robot" jelölőnégyzetet!
A szolgáltatás nem elérhető, kérjük később próbálkozzon újra!
Káresemény bejelentését rögzítettük
header_shutterstock_1890553687

MI AZ, AMIRE BIZTOSAN SZÜKSÉGÜNK VAN KÁRBEJELENTÉS SORÁN?

  • A lakásbiztosítási szerződés kötvényszámára
  • A kárrendezésben illetékes kapcsolattartó személy elérhetőségeire (név, lakcím, telefonszám, e-mail cím)
  • Ha Ön a kár okozója, felelősségi kár bejelentéséhez a károsult személy elérhetőségeire (név, lakcím, telefonszám, e-mail cím)
  • A káresemény időpontjára, pontos helyére és a kár rövid leírására
  • A károsodott vagyontárgyak megnevezésére
  • A kár várható, becsült összegére
  • A kártérítés/sérelemdíj utalásához szükséges bankszámlaszámra
  • Baleset miatti szolgáltatás nyújtása esetén a balesetet szenvedett hozzájáruló nyilatkozatára az egészségügyi adatai kezeléséhez, mely hiányában nem áll módunkban a szolgáltatási igényt elbírálni, szolgáltatást nyújtani

    Az egészségügyi adatai kezeléséhez történő hozzájárulás megadására szolgáló dokumentumot az alábbi oldalon érheti el: hozzájárulói nyilatkozat.

A kapcsolatfelvételi adatlap alján kérjük, amennyiben rendelkezésére áll, csatolja a káreseménnyel kapcsolatos fotókat, számlákat, hatósági és egyéb dokumentumokat!

A kárrendezés során munkatársaink gyors és hatékony ügyintézésre törekednek, de annak érdekében, hogy megalapozott döntést hozhassanak az itt felsoroltakon túl további dokumentumokat kérhetnek be Öntől.

TOVÁBBI FONTOS INFORMÁCIÓK

  • A hatósági intézkedést igénylő káreseményeket (tűz, robbanás, betöréses lopás- és rablás, besurranás, illetve a vandalizmus) a lehető legrövidebb időn belül be kell jelenteni az eljáró hatóságnál.
  • Tegyen meg mindent, hogy a már bekövetkezett kár ne legyen nagyobb, vagy próbálja meg saját hatáskörben a lehető leghatékonyabb módon enyhíteni. Vigyázzon arra, hogy emberélet ne kerüljön veszélybe!
  • Gondoskodjon róla, hogy a kár helyszíne lehetőség szerint változatlan állapotban maradjon, hogy kollégáink minél pontosabban meg tudják állapítani a kár nagyságát.
  • Őrizze meg a károsodott vagyontárgyakat, ezekre szüksége lehet a kárrendezés során.
  • Ha lehetősége van rá, készítsen fotókat a helyszínről, a károsodott vagyontárgyakról.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

 

 

 

 

Weboldalunkon sütiket használunk látogatónk minél magasabb színvonalú kiszolgálása és az oldalon végzett tevékenységek nyomon követése érdekében. A sütikről további információkat itt talál: Cookie szabályzat