Magyarországon otthon vagyunk, ezért a számunkra legfontosabb, hogy a hazai közönséget és vállalatokat testreszabott termékekkel szolgáljuk ki.
Építsd karrieredet vállalatunknál, a CIG Pannónia Biztosítónál!
Csatlakozz csapatunkhoz
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS
pozícióba!
Amiért érdemes csatlakozni hozzánk:
vállalatunk növekedési pályára állt, céljaink megvalósításához aktívan hozzájárulsz,
2022-ben elnyertük az év pénzügyi vállalkozása díjat,
szakértővé képzünk és karriert biztosítunk a számodra,
fontos számunkra a munka – magánélet egyensúlya,
stabil, időtálló munkahely, ahol hosszú távon nyújtunk lehetőséget egy változatos és kihívásokkal teli munkakörben,
számos készség és képesség fejlesztését tesszük lehetővé számodra (kommunikáció, problémamegoldás, konfliktuskezelés), amit az élet minden területén hasznosíthatsz,
heti 2 napon biztosítjuk az otthoni munkavégzés lehetőségét.
Főbb feladataid:
kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen,
támogatás nyújtása a biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos magyar nyelvű kérdésekben,
adminisztrációs felületen könnyen megoldható ügyfélproblémák hatékony kezelése, továbbítása és nyomon követése,
ügyfélpanaszok azonosítása és belső rögzítése, majd továbbítása panaszkezelési munkatársaknak, folyamatfejlesztések és informatikai tesztelések az ügyfélszolgálat hatékonyságának és minőségének javítása érdekében.
Téged keresünk, ha az alábbiakkal rendelkezel:
1-3 év ügyfélszolgálati tapasztalat, (előny biztosítási területen szerzett),
legalább középfokú végzettséged van (előny pénzügyi, közgazdasági területen),
MS Word, Excel, Powerpoint felhasználó szintű ismerete.
Munkavégzés helye: Budapest, 1097 Könyves Kálmán krt. 11/B
Ha tetszenek a feladatok, ha fontos számodra, hogy eredményeket érj el munkádban, küldd el hozzánk önéletrajzodat!
Weboldalunkon sütiket használunk látogatónk minél magasabb színvonalú kiszolgálása és az oldalon végzett tevékenységek nyomon követése érdekében. A sütikről további információkat itt talál:
Cookie szabályzat